יום שבת, 11 במאי 2013

השכרת מכשירי קשר לטיול משפחתי בחו"ל


משפחות רבות אשר יוצאות לחופשה משפחתית בחו"ל נוהגות לקחת עמן טלפונים סלולריים. כך ניתן לשמור על קשר רציף בין בני המשפחה ובמידה

מכשיר קשר
ומתפצלים במהלך היום ניתן להתקשר ולקבוע נקודת מפגש ולתאם זמנים. עלות השיחות בחו"ל באמצעות טלפונים סלולריים יקרה ורבים מהישראלים מופתעים עם קבלת חשבון הטלפון בשובם ארצה ומגלים כי עליהם לשלם חשבון גבוה. עלות זו לא נלקחת בחשבון על ידי רבים והם חשים מירמור או נקלעים למצוקה בעקבות החשבון הגבוה. חברת אי רנט מציעה שירות השכרת מכשירי קשר למשפחות המתכננות חופשה או טיול בחו"ל. באמצעות מכשירי הקשר אין צורך לשלם עבור זמן אוויר יקר ובני המשפחה נהנים מאפשרות של שמירת קשר רציף ללא דאגה מחשבון הטלפון.
תקשורת מהירה ובטוחה
השימוש בטלפונים סלולריים בחו"ל יקר. כדי למנוע עלויות לא צפויות וייקור החופשה המשפחתית כדאי להצטייד עם מכשירי קשר מקצועיים, לקבוע תדר משותף לכל המכשירים, ולשוחח במהלך החופשה באופן בטוח, חופשי ומהיר, וזאת ללא כל תלות בקליטה או תשתיות תקשורת. השכרת מכשירי קשר תורמת לשקט נפשי ומאפשרת לשמור על תקשורת ללא הגבלה ובאופן רציף. מכשירי קשר משמשים חברות רבות במשק כמו חברות בענף התחבורה, מדריכי טיולים וחברות שמירה ואבטחה. ישראלים רבים מכירים את יתרונות מכשירי הקשר עוד מתקופת הצבא אך הפתרון לקחת מכשירי קשר לחופשות בחו"ל נחשב יחסית לחדש.
פתרון זול ויעיל
השכרת מכשירי קשר לחופשות בחו"ל מוזילה משמעותית את עלויות החופשה והמשפחה יכולה ליהנות מיותר כסף לבזבוזים. רבים עדיין נוהגים להשתמש בטלפונים סלולריים עם סים ישראלי ויש הרוכשים סים מקומי ונהנים מעלויות מופחתות, אך עדיין, אין תחליף למכשירי קשר מקצועיים בהם ניתן להשתמש לכל אורך החופשה ללא תשלום, למעט עלות ההשכרה. עלות ההשכרה נמוכה ומדובר בשקלים בודדים ליום. עלות זו משתווה לדקת שיחה בחו"ל ולכן כדאיות הנושא ברורה. במידה והנכם מתכננים חופשה משפחתי בחו"ל ועליכם לשמור על קשר באופן בלתי פוסק חשוב כי תכירו את הפתרון המקצועי, הזול והיעיל של חברת אי רנט ותצטרפו גם אתם לעשרות משפחות שלמדו כיצד לחסוך בעלויות החופשה בחו"ל.

קישור להתר היצרן 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה